Snart helg igen ;)

Ja, har som vanligt jobbat i dag. Har mestadels gått och tänkt på helgen som va och hur mysigt och roligt vi hade det, synd att helgen skulle ta slut så fort.

Ja Elinor ska överge mig på jobbet. Hon ska flytta till Skellefteå å gå skola, å kvar blir bara jag =/ Ne men det blir nog bra och kul för henne att göra nåt som hon tycker är roligt.

Annars så har det varit en ganska grå dag här uppe i Storuman.

Jag är 99,9999999999% säker på vilken ras jag vill skaffa mig, men det blir en hemlis än så länge.
Jag pratade med en uppfödare igår som nyss hade fått valpar, men tyvärr så fick alla hennes valpar en infektion så alla dog (Gud vad jag lider med henne!) Men som tur var så klarade tiken sig, vilket är huvudsaken...


Hon kommer att para denna tik med samma hane som förra gången pga det var en bra kombination med dessa två.
Jag känner att detta är nog rasen som jag har väntat på i hela mitt liv. Jag har aldrig träffat en i verklighet, men jag har läst väldigt mycket om den och så fick jag höra hur de va när jag pratade med uppfödaren. Ne, jag känner att det kan inte blir mer än toppen!
Förhoppningsvis så kommer tiken att löpa nu i Januari (kanske i Februari, den kan ju bli framflyttad) så att då blir det små boppisar nästa sommar, vilket passar oss perfekt!

Ja men nu ska jag inte uppehålla er så länge till, nu ska jag kolla om jag hittar mer kort sen i helgen =)

Hade!

//J
Jag å Tindra kramas =) P.S stal bilden från Madde=) D.s
image48


Jag å Tindris igen (Även denna bild stal jag från Madde=)
image49

Tobban å Robin
image50

Tindra
image51

Tindra igen
image53

Spela lite kort i mörkret
image54

Kvällsmys vid brasan
image55

Kvälls elden
image56

Ganska fint kort tycker jag
image57

Jag och min andra hälft ( jag ser ju lite mer glad ut =) )
image58

Lite mys har man alltid plats för
image59

Bleriken
image61

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja din tjuv.. ;P Nämen det är kul att se bilderna från helgen. Ja har också mest suttit och tänkt på helgen idag. men det är väl så..man lever på såna stunder. Spännande med hunden! ;)

2007-08-21 @ 21:53:23
URL: http://bumfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0