Strax träning

Jag tänkte bara titta in och skriva en rad eller två.

Ja, dagen i dag gick faktiskt väldigt fort. Va nere på Akkan å åt lunch med modern å några bekanta, åt en nachotallrik mumma!!
I morgon så skulle jag, Madde och Elinor luncha tillsammans men jag kom just på att mamma skulle lämna Tindra här i morgon för att dom skulle fara bort över helgen.. hmm då kan jag nog inte vara med på lunchningen, ne va tråkigt de va ju en slags hej då lunch med Elinor... jag får fundera på detta ikväll.

KL 19,00 så ska jag, Robin, Johan och Ingalill fara och träna, se skönt. Jag har vilat mina ben nu sen i Söndags så nu måste det väl ändå bra bra tyck ja! Måste bara komma ihåg att jag måste stretcha (Eller hur de nu stavas) efteråt.

Ne, nu ska jag brasssa iväg.. kanske skriver med sen!

Hade!

//J

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja vi kanske får ta med lunchen hem till dig då? :)

2007-08-22 @ 18:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0