Scandic Hotel på Teg

Vi kom ner till umeå i Fredgas efter en lång och super halkig väg.
Det var spegelblankt på vägen och inge snö (nere mot umeå) så när man mötte bilar såg man nada!!
Så till slut blev ögonen så trötta att dom nästan torka ut.

Vi kom fram vid 19,00 tiden (till scandic hotel)så att vi hann ta oss en varm och skön dusch innan IDOL började. Vi hade minsann köpt med oss nån liten godisbit som vi låg å snaskade på i sängen medans dom sjöng:o)

Men det är ju så att man inte alls är van att sova i andra sängar än ens egen så på morgonen när vi vaknade så va vi lika stel som ett kylskåp, både jag och R. Vi tog oss i allafall upp och kasta på oss nå kläder för att sedan äta lite frukost, vilket lyx att bara få välja så där vad man vill ha:)
Efter frukost bar det in i duschen igen sen ut på äventyr i stan. Så vi for på alla affärer, även på lite bilaffärer. Modern ringde och sa att jag skulle fara in på själva stan för att kolla om jag hitta några skor, vilket jag gjorde så de blev min julklapp. De var faktiskt ett riktigt fynd, endast 249:- :)

Hursom, när vi klar så bar det av till Bodarna och hälsa på moster (hera.blogg.se) med Familj för att titta på deras nya hus och det var så mysigt.

Vi kom hem vid ca 21,00 tiden (tro ja) och började genast (jag) att slita och dra i dom nya grejorna för att se hur de såg ut när de va uppackade. Ivrig- de e ja de:)

Söndagen, ja den börja med att skotta av altanen som va FULL med TUNG rassnö från taket, trodde aldrig att vi skulle bli klar. Svärfar kom med traktorn två ggr för att skotta bort de som vi hade skottat ner från altanen. Räcket (en del av det) tog vi bort för att sätta tillbaka det nu till sommarn, kanske ska vi göra om det. Så vi fick oss ett redigt styrkepass på Söndagen. På kvällen hyrde vi en film med Tobban och Madde (bumfan.blogg.se)

Sängen kallde på oss ganska tidigt i går kväll, var så trött efter skottning och maraton i alla affärer på Lördagen.

Idag så for modern och Julia till Norge för att lämna julklappar till alla , så bredvid mig har jag Tindra så gissa vem som kommer att smyga upp i våran säng inatt :)
Jo jag for även till frisören idag, så skönt det är att nån pysslar om en ibland. Jag for till AnnaStudio Black & White. Hon va kanon..

Ne nu ska jag ta en prommis med Tindra sen ska jag krypa ner under en filt och värma mig, har fryse så fruktansvärt idag..

Men först några altan bilder och Tindra.

Så här fint blev våran altan, ska ta lite efterbilder också:)

En nytagen bild på Tindra

Åsså en till


Hade!!!  Bara två veckor kvar tills jul

//J

Kommentarer
Postat av: Madde

Oh frissan! :) Har du fotat din nya look? Lägg ut nån bild vett ja så man får se. :)

2007-12-10 @ 22:35:13
Postat av: Madde

Oh frissan! :) Har du fotat din nya look? Lägg ut nån bild vett ja så man får se. :)

2007-12-10 @ 22:35:27
Postat av: Hera

Oj, snö är tungt ibland!

2007-12-11 @ 11:10:27
URL: http://hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0