Tusan

Jag som hade tänkt träna nu idag och sen på Onsdag, men jag vet inte om jag hinner...

Det ska:
 ♥ Bakas potatisbakelser (Robins begäran)
 ♥ fixa till lite fler pepparkakor
 ♥ hårdbrö
 ♥ svärmor och svärfars fudge
 ♥ grava fisken
 ♥ tvätta kläder
 ♥ Fixa granen
 ♥ Fixa lite julklappar till de små
 ♥ Städa upp hemma så att det är ordetligt rent

Ja jag orkar inte ens tänka på allt som jag måste göra..
Men jag försöka ta mig tid att träna, ja jag få fara ut å springa istället.. en lååången runda
Synd bara att jag inte har Tindra hos mig, får dra med mig R i kopplet istället :) haha

Nope, keep on working

Hade!!

//J

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!

2007-12-18 @ 06:41:48
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Eva och Scylla

Halloy! Förra rubriken verkar stämma väl in på Scylla "PÅ SMÄLLEN" :) Det är ännu inte konstaterat men hon har alla tecken!!JÄTTE trött och JÄTTE hungrig är Scylla hela tiden:) Hon har börjat sno mat igen!! Hon tycker väl att hon äter för flera nu:)

2007-12-18 @ 18:14:11
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0