Vrålåket

Jag har blivit så fruktansvärt skotersugen, men nu ska vi sälja våra skotrar.
Min far nog till modern och Robins vrålåk sätts ut i Norge, dom brukar ju tycka att sånt är kul =)

Om jag ska vara ärlig så hinner vi nog inte köra så mycket skoter nu till påsk och så. För vi kommer ju hem i Mars och sen ska jag (förhoppningsvis) hämta hem en valp och sen är det massor som ska göras. Så vi hade tänkt låna svärföräldrarnas skoter om vi blir tvärsugen (vilket vi lär blir). För nästa påsk blir det en ny skoter åt oss, inte går man utan skoter länge inte =)

Ne nu ska jag börja stänga ner, ska fara hem om 5 min =)

Robins vråkåk, nån som vill köpa? ;)
image207


Hade!!!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0