Hemma igen..

ja igår så komme vi hem från stugan i Norge (Forsmo). Vi har då varit där i ca 6 dagar, helt otroligt skönt är det där.

Julia blev sjuk innan vi fpr, men fick medicin för det och blev bra mycket piggare, medans jag efter två dagar blev dyngförkyld. Låg en hel dag i sängen (den enda dagen som de inte fanns ett moln på himmelen...)

Men vi va ute på havet och fiskade ungefär varannan dag iaf. Jag har nog aldrig varit med om att dert har varit så dåligt fiske i Forsmo någon gång som det var nu... helt kasst.. Men vi fick då några stycken iaf.
Hahaha,,, när jag hade vevat upp all lina så hade jag då fått en Ur på kroken näst längst ner och när jag fick in den kroken längst ner in i båten så upptäcker jag att jag hade dragit ut en simblåsa på en Ur... de va de grymmaste ja sett tro ja..

ÅH! jag kom på en sak.. vi fick se små valar... Tummlare.. dom va se fina!!

Ja jag tänkte bara att jag skulle skriva att jag nu har kommit hem från Norge och att jag lägger in massor med bilder senare =)

Ha de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0