Snart semester igen..

Ja Äntligen är det semester igen, jag jobbar bara tills nu på fredag sen är jag ledig i två veckor igen. Min å sötis plan med å fara till stugan i Norge kanske spricker... om inte Jan kan få ta ledigt för chefen när han vill så kanske det inte blir nån semester dit i år. Synd, som jag hade längat dit å bara få koppla av å fiska å bara må.
Vi få hoppas att det blir i alla fall.

Kan inte slita tankarna bort från att i Februari ska jag å sötis + hans föräldrar till Thailand hela den månaden. Känns kanon... en hel månad.. inte illa va?!

Nä nu ska jag inte skriva mer!

Bye!!

image1


Dessa två goingar är Kevin och Robin nu i påskas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0