Aftonbladet

Hejsan!

Så vad har jag gjort i helgen? Jo, i Fredags så var Madde å Tobban hos oss och kollade på IDOL. Som säkert alla vet så åkte ju Daniel ut - oväntat värre!

På lördagen så strök vi bara omkring i Storuman, va till svärmor och svärfar och hälsade på, där va svågern för att hjälpa till med portalen. Grattade mormor på födelsedagen... där blev det rulltårta å paket. På EM får vi ut till långsjöby på middag och film.  Hem kom vi vid ca 00,00 trötta som små barn va vi :)

Sov otroligt länge på Söndagen, vilket var suveränt.
Vi dolade på hemma tills jag som tvärest for ner till stalle för att hälsa på modern. For sedan hem och hämtade min andra hälft för att sedan åka till Skarven för att hälsa på. J han får åter igen till Norge för att jobba, får se när han kommer hem.

Så min helg har vi bara ralle på, men det kan ibland vara skönt det med. Men nu så känner jag bara ångest över att det är 4 dagar kvar tills nästa helg..

Ikväll så blir det att fara ner till Dokka och dola på med henne..Ska försöka ta kort på henne om jag kommer ihåg.
Ikväll är det träning, får inte glömma detta :)


Jag kolla nu på morgonen i aftonbladet på internet, och där hittade jag en artikel om en kvinna vid namn Faten.
OBS! Detta är ingen atrikel för känsliga

http://www.aftonbladet.se/debatt/article1330657.ab


Hade!!!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0