Håll hårt i..

era hundar!
Usch, jag får sån ångest när jag tänker på alla hundar som drunknar nu. Än så länge har jag hört om två st som har gått genom isen här i Storuman, och jag befarar om att det kommer att bli fler.
Ne jag är så glad över att jag inte har någon jakthund som jag ska släppa i skogen och vara nervös över om den ska springa ut på den dåliga isen eller inte.

Och så är det ju det här med facebook, jag är lessen jag fattor noll när det gäller det. Kanske är det jag som är trög, men det är bara inte min grej =)

Jag var bara tvungen att få skriva ner det där om hundarna för jag har gått och tänkt och haft sån ångest över det. Hoppas att era jakthundar klarar sig, jag håller tummarna =)

Hade!!!

//J

Kommentarer
Postat av: Madde

ja det där med hundarna är för hemskt. :( Dom är ju familjemedlemmar. Pappa han kollar ALLTID på kartan dit han far och jagar så att det inte är nån sjö i närheten.
Du Facebook är klurigt.. :)

2007-11-12 @ 18:02:18
URL: http://bumfan.blogg.se
Postat av: Madde

Jasså, ja jag tänkte spana upp och se om jag såg dig. Men jag är ju halvblind och det känns så dumt då att glo in i fönstren för jag ser ändå inget. :) Nja.. det va * sur över. Sen va det gnäll på vart grejerna stod, prismärkning, att jag hade fika paus osv. Blev så jävla less. Känns som * va ute efter mig idag.

2007-11-13 @ 23:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0