I´m Besatt!

Japp, jag är besatt av en serie och ett annat program.

Serien som jag är helt sålt på är One Tree Hill, jag bara kan inte låta bli att se det. Igår ägnade jag min tid åt att ladda ner massor med avsnitt och tjuvtitta vad som hända skall i programmet. Patetiskt jag vet, men jag kan inte hjälpa det, jag älskar dom!!!

Sen det andra programmet är Mannen som talar med hundar, jag tror att han var hund i sitt förra liv.

Här snöar det och jag är glad som aldrig förr. Stackars svärfar som måste vara uppe om helnätterna nu. Men jag tror minsann att han har smålängtat nästan :O)
Imorse var jag tvungen att ta bilen men blev orolig när jag såg plogkanten som vi hade. Jag var tvungen att ringa och fråga Robin om jag kunde backa ut därifrån och jajjemän sa han, ta bara fart  och det gick ju bra :O)

Ska ner till V-mina nu på eftermiddagen och jag gruvar mig måste jag säga, det ska tydligen bli världens storm och jag kommer väl hamna mitt i den. Men det ska nog gå bra tror jag.

Ne nu kom det mera jobb som jag måste göra klart så fort som möjligt, så att om jag hinner och har kvar nå ork så kanske jag skriver ikväll.

Ha en trevlig helg och snöa inte in:O)

Hade!!!

//J

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag! =)

One tree hill är riktigt bra!

2007-11-09 @ 10:59:37
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0