It´s Snowing!!

Var till älsklings S igår och kollade på grejer från Mary Kay som AL hade en visning för! Fint smink, go parfym!
Det var mycket trevlig sällskap :)

När jag kom hem så va mamma , Julia, Kevin och Tindra hemma hos oss för att sova hos oss i natt. Så i morse steg jag upp kl 06,00 för att gå en prommis med Tindra, vilket var mycket uppskattat!
Kom hem och tog mig en varm och skön dusch för att sedan skynd mig på jobbet. Jag tog bilen i dag för att ett knä spökar + att det snöa så mycke, men annars så cyklar jag vaaaarje dag.

Såg inte Heroes (men jag har ju BoxerRobert så jag spelade in det så att jag kan kolla på det idag) igår utan kollade på Leilas Jul, åh så mycke smarrigt som hon gjorde!! Måste prova lite recept nu till jul :)

Påtal om Jul, så har jag stort abstinens efter att få julpynta snart. Men nästa helg så kan jag kasta fram grejerna och börja, finaly.

Nu på lördag så fyller mormordern år, så då knallar man dit och grattar henne. Och två dagar senare så fyller min ena lillebror år, så de blir mycke grattande nu :)

Moster (hera.blogg.se) ska sälja huset nu och flytta till Bodarna (som dom kallar det?). Det blir spännande men kommer nog att kännas konstigt och underligt tro jag. Det är ju inte så att vi umgås varje dag men nu jag vet ju att hon finns här, så det är nog mer känslan att det inte blir deras hus längre och att hon inte är kvar här tror jag.
Jag får lätt separationsångest över saker och ting, och det har redan  börjat krypa i mig.
Men nu ska jag inte vara ego utan jag tror att detta blir jätte bra för dom. Hennes andra hälft får det ju lite närmare till jobbet oxå, så det blir mkt mer praktiskt.

Nu ska ja slut å ravel en massa :)


Nån liten julbild får ni på köpet :)
    

Hade!!!

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0