Kär och galen

Ja jises, det var ju Idol i fredas.. och va tyckte jag om denna omgång?

Tycker kvällen var ganska bra faktiskt.
Mattias gjorde sitt bästa framträdande enligt mig
Andreas var tyvärr mindre bra idag, bättre än så här är han!!
Marie är ju grym som vanligt, förutom att hon har otroligt pinsamt scenspråk ibland.
Daniel va väl bra men lite för mycket DiLeva fasoner.
Amanda, ja jag vet inte vad jag ska skriva om henne. Vissa säger att hon sjunger falskt och ja nog gör hon väl det, men jag tycker att på nåt underligt sätt så gör hon det bra ändå.

Ja, som sagt så var Mattias bra i Fredags, så han åker ut med flaggan i topp!


Igår var jag och min kärlek på middag hos E och F, gott gott och trevligt! Tack!!
Hon har ju 6 st små söta Ragdolls bollar till bäbisar. Man kan ju inte bli annat än kär och galen
gå in på  www.it4unet.se/~manhedens/   (vet fortfarande inte hur man länkar) så får ni se söta  kisseungar till salu!


Svåger och hans sambo har fått ett marsvin (så att dom skulle veta att den hamnade på ett bra ställe) som heter Betty!! Så nu i helgen när dom är borta så tar Svärmor och svärfar hand om henne, och hon gör ju inget annat än att äta =) Nog är hon väl ganska söt men det är inget som jag skulle kunna ha, man kan ju inte göra nåt med dom ju...

Ne nu lite bilder sen ska jag kanske fara ut till Skarven medans  Robin är och snöröj.


Bettys nos
    
 Betty in action                                                            




Svågerns spanjo
rska, Rosie

                                                                              
 En Ragollsboll =)
  
 Klättra är spännande   
 
Kär och galen! =)

Man blir sugen, eller hur?

S*Månhedens Aviendha

Bara bus just nu


Hade!!!

//J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen nu blev man inte alls sugen på en till katt.. :) Fsan va söt.. :)

2007-11-18 @ 20:23:35
Postat av: Madde igen

Ja man når ju en viss ålder tillslut när det kanske är dyrt och jobbigt att köpa många julklappar till sina barn. Ja jag följer gärna till stallet, scrappa behöver jag bara göra när jag känner för det.:) Har varit halvsjuk hela helgen och så men slå mig gärna en signal imorn så kan vi surra mera om det.

2007-11-18 @ 20:27:17
Postat av: Anonym

fim hund

2007-11-21 @ 20:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0