Sam.hitart.com

AOW va ja ha ont i kroppen idag sen drutten med cykeln igår. Jäkla cykel =)

Min stackars andra hälft va till tandläkarn igår, och dom skulle dra dom två st tänder som är längst in.. huvva. Men dom gjorde det inte för att det va nånting som inte va bra =) Så dom va tvungen att kära bort en köttbit som låg över ena tanden.
Ja så jag hade en kärlek som spottade blod hela kvällen och tyckte synd om sig själv ;o) Det har tydligen inte slutat så det blöder idag med. Min stackars älskling =D

Nu är det äntligen fredag, och som jag har längtat.
Jag ska tydligen börja jobba 100% nu tills vi ska till Thailand, igentligen vill jag inte men vad gör man inte för att få mer pengar...
Sen när vi kommer hem så fortsätter jag på min 80%, ja så vida dom inte ANSTÄLLER mig på heltid..då är det en helt annan sak.

Igår så fick vi besök av Tobban och MAdde, kul för de va ju ett tag sen vi träffades =)

Jag va ute och kollade på internet nu på lunchen och jag hittade en hemsida till Sam Hagberth.

sam.hitart.com (jag vet tyvärr inte hur man länkar)
Jag tycker att det är jätte kul att han har en sida där man kan lyssa till hans musik. Ja för jag tycker att hans röst är hes och bra + att han spelar sån musik som passar till honom.

Ne, nu ska jag fortsätta att titta runt.
Ha en kanon helg!

Hade!!!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0