Snöskottning

Min andra hälf är ute med svärfar och skottar med traktorn, att det ska vara så kul =)

Som sagt så skulle jag till V-mina igår, men jag tog mig aldrig dit. Det var VÄRLDENS oväder och bilen for inte dit jag ville, väldigt spårigt på vägen. Så jag stannade av i Skarven hos modern och fadern och åt middag.
Robin ringde och frågade hur det gick och  när jag berättade att jag aldrig for så drog han ett lättat andetag.
Tydligen så hade en lastbil kört av vägen mellan Storuman och V-mina och han va orolig över att jag va med där.

Jo föresten så blir jag så arg när folk inte kan hålla sig på sin sida av vägen, att det ska vara så svårt. När jag va på väg till Skarven i snöovädret så möttes jag av en bil som va i princip men halva sin bil på min sida(!?!!!!) Gahhh, så han höll på köra in i mig, usch så arg jag blev.

Jaja men nu är ju allt OK och solen skiner så fint, ska se vad vi hittar på idag.


En alldeles färsk bild, tagen från altanen.


Ska ta mer kort idag.

Hade!!!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0