Ahlgrens bilar

Jag blev akut sugen på Sveriges mest köpta bilar! Särskilt dom gröna bilarna!

Annars så är allt som vanligt, jobbat och stått i. Det snöade idag föresten, men det var inte mycket för världen inte.  Min kollega pratade med en meterolog idag som lovade att vi skulle få snö, men att  södra Sverige skulle få nån slags värmebölja. Huvudsaken är då att vi inte får den! =)

Vi har nu fått våra kläder från DeVal OHH vad kul, alltid kul att få hem lite kläder men mer måste det bli.
Har bestämt att nu när vi far till Thailand så ska jag inte snåla, ne jag ska köpa fina saker och kläder! Jajjemän :O)


Ne, ja had igentligen inge vettit å skriva , ska kolla om ja ä se skriva nå kul nån annan da.

Ikväll är det träning, ska bli skönt för musklerna att få lite kramp.

Sveriges mest köpta bil!


Hade!!!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0