Attans

Jag tror att jag håller på att bli förkyld igen, typiskt! Nåja, that´s life...

Såg ju Heroes TV4 igår, lika bra som vanligt :o)
Robin va snabb och hann inviga spisen i morse, å den funka riktigt bra. Nu har jag skäl till att baka lite bullar.. kanske det blir i helgen, vi får se.

Ja nu är det praktiskt taget helg, och den är efterlängtad som få! Veckan har gått fort, iof så har jag varit sjuk men ändå!

Nu är det bara 107 dagar kvar tills vi far till Thailand (tro ja) och jag har redan längtat ihjäl mig :o)

Min kära vän E har fått små kisseonga som är bedårande söta! Det blev  Ragdoll bäbisar och man blir farligt sugen på en luden vän :o) . Kattmamman heter Nejlika. Här har ni adressen, ni bara måste titta på dom :o)


Http://www.it4unet.se/~manhedens/

AHH, jag blir så arg att jag inte kan kopiera, måste alltid "skriva av". Är det nån som vet hur jag kan lägga ut en länk till någon annan, nu tex till min vän E?

Jaja, hursom så ska jag gå och sandpappra väggen i köket så att det blir gjort.
Älsklings R är hos sina föräldrar och hjälper till att byta däck på deras bilar, kommer nog snart hem och hjälper mig med.

Men först så måste jag ta itu med tråk görat som blev efter middagen :o)

Hade!!!

//J


Dagens favvolåtar 18/10-07

Travis Tritt - I´ts A Great Day to Be Alive
Plain White T´s - Hey There Delilah
Rihanna Feat Jay-Z - Umbrella
Anna Ternheim - Shorline





Kommentarer
Postat av: Madde

Ja baka bullar du, då kanske du får oväntat besök också.. ;) Åh kissebäbisar!:) Vi kanske får fara ner nån kväll och kika på dem?

2007-10-18 @ 19:15:04
URL: http://bumfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0