Cancer...

Jag tror bestämt inte att jag känner någon som har gått bort i cancer (inte som jag kommer på nu iaf). Men tanken kommer krypandes till en att tänk om jag får cancer eller någon av mina nära och kära...
Fy så hemskt, man kan ju aldrig vara riktigt garanterad för någonting igentligen. Måste undersöka mer på sig själv och det man vet att man måste känna efter är ju knölar...jag har då som tur inga.

Av en slump så hamnade jag på en blogg http://colourfulmiracles.blogg.se/
Och den stora frågan är ju om den är sann eller falsk. Jag tänker då inte har någon åsikt om detta, men jag tycker att man kan läsa lite på den för att oavsett om "Liv" finns eller inte så tar "hon" upp ett väldigt kännsligt ämne hos många. Och om "hon " är påhittad så har "hon" säkert lyckats såra många på vägen, vilket är synd.

Jag har även hittat en låt jag inte kan hitta texten på (nog för att den är svensk men vissa ord hör jag bara inte och jag skulle vilja ha hela den texten..)

Sofijah - Du somnade förevigt
Det är en tjej som har skrivit den som handlar om att hon har förlorat sin vän. (Erik har jag läst att han hette och han gick bort för 2 år sedan)
 


Oj detta blev en djupt inlägg, men jag kände att det var ganska skönt att få skriva av sig lite.


En bild till alla som har mist någon av sina nära eller kära i cancer...
image123

Hade!!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0