Födelsedagskalas

Ja vi va hos IL som fyller 40 år idag, grattis grattis =)
När vi kom dit så var det massvis med folk där, och massvis med gofika. Men jag höll mig, åt inte en enda smula av det goda, ne jag drack bara te! Jajjemän, inte illa för att vara jag inte.

Annars så har vi inte gjort nå mycke idag. Jobbar som vanligt och köpt lite saker på Present och Papper här i Storuman som vi har satt upp på väggen i köket, fint blev det.

I natt så vaknade Robin av att han var alldeles igensvullen i halsen, men han somnade oroligt om igen. Han väckte mig kl 05,30 i morse och sa hur det var osv. Han for iaf till jobbet men vid 09,30 tiden for han till sjukan och fick sitta och vänta jätte länge på att han fick komma in. Men väl inne så undersökte dom honom och tydligen så hade han nån typ av infektion i halsen, ingen förkylning eller så utan nån typ av infektion var det. Fanns tyvärr inget som han kunde få mot detta utan han får ta sig nån alvedon och han får inte anstränga sig, han kunde även få feber.
Nu ligger han i sängen och försöker att sova, stackarn :O)
Vi får se i morgon hur det har artat sig.

Ne, nu ska jag borsta gaddarna och kolla om det är nåt intressant på TV innan jag lägger mig ner för att sussa!

Hade!!!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0