Hemmgjorda köttbullar och hemgjord mos!

Ja, det blev det till middag! Mumsigt värre!

Åkte ner till Stensele för att träna ikväll men de va ju ingen där och jag har ju ingen nyckel, de va faktiskt synd. Men igentligen va de kianske bra för att jag känner mig inte kry för 5 öre igentligen...

Igår blev jag å Robin bjuden på middag hos J och I å OHH va gott de va med fisk å nyttigt me:-) För i min plan igår det att jag ska vara smäcker när vi far till Thailand, på ett eller annat sätt. Haha

Ne, nu måste jag kolla på tv3, de va om en flicka som inte hade nåt ansikte.. de e ju bara 10 min kvar på det men iaf.

Nästa gång kanske de bli ett roligare inlägg, ja få ju lix ändå aldrig några kommentarer ;o) haha, näe skojja bara!

Hade!!

//J



Kommentarer
Postat av: Madde

Mä! jag är ju en trogen kommentatör.. :)

2007-10-10 @ 22:46:18
URL: http://bumfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0