Huvudvärk, magvärk och marddrömmar

Flera nätter i rad har jag drömt mardrömmar.. hua!
En natt drömde jag om att Julia dog (Så morgonen därpå var jag tvungen att ringa till mamma och kolla så att Julia mådde bra, vilket hon gjorde.. puh!) å en natt så drömde jag om en man som hade stora brännskador på kroppen.. näe nu måste jag tänka på nåt annat...

Igår så måddes det inge vidare bra måste jag erkänna. Jag hade huvudvärk och ont i magen så när det var dax för lunch så sa jag till en kollega att jag kommer inte att komma efter lunchen. kan ju inte sitta och snora, hosta och nästan kräka kunderna i örat ju.

Idag har jag oxå vari hemma, mått bättre idag har jag gjort så i morgon blir det jobbet som gäller.

Jag har funderat på att jag ska ändra desigt här på bloggen, men jag vet inte hur jag ska göra det eller vem som kan fixa det... men det blir nog bra :-)

Svärföräldrarna stängde av stugan förra helgen, så nu kan vi inte vara där uppe förrän efter Thailandsresan och vi är ju hemma i Mars.. så då blir det påställd igen, wee!!

Näe, de måste dammsugas...

Hade!!!

//J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0