Idol

Måste bara skriva lite om låtarna och de framträdanderna som de gjorde ikväll :o)

Marie - Big Girls Don´t Cry
Tycker faktiskt  att hon var bra ikväll, bättre än vad hon var förra veckan.
Men jag tycker att hon en väldigt fin röst som jag är mycket avis på!

Christoffer - Say It Right
Jises! Han var riktigt bra ikväll, jag fullkomligt älskar hans röst!

Sam - Tired Of Being Sorry
Det är så här att jag har haft Sam som en av mina favvisar, visst han ser spec när han står på scen..Men det är hans stil och jag tycker att han ska köra på den. Hans röst är någonting som jag har älskat från första början!

Andreas - A Little Bit Of Love
Ja, han har en bra röst och han gjorde bra ifrån sig ikväll tycker jag, trots att han kom ifrån sig lite ifrån början. Jag har inte bestämt mig om jag håller med Kirsti eller inte.  Hur som haver så är han duktig på att sjunga.

Daniel - Don´t Feel Like Dancing
Men.. vad hände ikväll? Vid vissa verser så var jag med men i vissa så tappade han bort mig totalt. Han kan mycket bättre än det han gjorde ikväll, men jag tycker att han var mer bra än dåligt ikväll. Det som är roligt med Daniel är att man gärna vill dansa när han sätter igång och sjunger, och det är riktigt roligt!

Mattias - Summer Love
Jag måste erkänna att jag tyvärr inte är något större fan av Mattias, men ikväll så tycker jag faktiskt att han får G.

Amanda - Don´t Hate On Me
Yes!! Hon är tillbaka. Förra veckan så var hon inte alls nå bra, men nu är hon ju klockren. Jag älskar hennes röst och jag kan inte hjälpa att hon påminner mig så mycket om min älskade kusin som också heter Amanda :o). Jag säger då det, om hon inte vinner Idol så måste hon få göra en skiva med nån. Vill lyssna mer på henne!

Gathania - Umbrella
Nej, tyvärr så är jag inget större fan av Gathania heller. Jag tycker att hon bara har gjort nåt bra framträdande (sångmässigt). Tyvärr så har jag lite svårt för hennes röst, den passar inte mig men den passar säker många andra :o)

Evelina - Apologize
Jag tycker att hon har varit bra nästan ända från början. Förra veckan va hon grym. Ikväll så tycker jag att hon var lite knakig emellanåt, men jag tycker absolut inte att hon var dålig. Nej, jag gillar verkligen Evelina.


Detta är vad jag tycker, och jag vet att det finns mååånga olika smaker :o) Som sagt så är smaken som baken!
Men jag är jättenöjd med ännu en Idolkväll framför TV:n

Hur tycker ni det var ikväll?

Hade!!!

//J



Kommentarer
Postat av: Madde

HIhi jamen det va ju jättebra att han prova iaf! :) Nä nu ska man sova så man orka jobba imorn.. suck och pust.. :)
Vi hörs och ses!:)

2007-10-19 @ 23:06:10
URL: http://bumfan.blogg.se
Postat av: hera

Intressant inlägg, lite annars :)

2007-10-20 @ 10:07:45
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: Eva

Halloy!! Så ni har fått snö där uppe!! Vi får väl vänta ett tag till vi...Tyvärr så tittar jag inte på Idol..Jag smygläser din blogg ibland!!! Hoppas att ni har det bra, vi tränar och står i här:) Scylla har varit riktgt busig idag...så det blev ett bad för henne i em!!

Ha det gott!!

Eva, Silo, Axi och BUS Scylla!!

2007-10-20 @ 17:03:49
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0