Måndag = träning

Strax är det träning, det är synd att det är så "sent" skulle vilja träna tidigare. Men de bli nog skönt att få träna sig lite ikväll.

Jag har suttit och tittat på Hitta hem på Tv4. Hualigen, hur kan man bara överge små kissekatten? Jag blir alldeles skakis!

Har varit och kollat på spisar, bla  inne på bosch-hushall.com och hoppas vi hittar nåt fint där :-)

I helgen så har vi kollat lite när Julia har ridit, även modern. Har är så duktig Filur!!
Jag har småplanerat att jag ska cykla ner till Stensele iaf en gång i veckan å dola på där nere, är som terapi nästan :-)
Köra lite träning ifrån backen är inte dumt.

Ne, nu måste jag verkligen fara till träningen. skriver nåt mer intressant nästa gång.. hoppas jag! Haha



Så fin!


Riktigt tjusig


Om han ändå hade varit nån stl större :-)


Och så lite träning i från marken!



Måste rusa!!

Hade!

/J

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh! Han är så töt! :) Kanske man får följa din nån dag när du ska ner och pyssla om han? :)

2007-10-08 @ 21:38:32
URL: http://bumfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0