Nada rubrik

Jag kom bara inte på vad jag ska ha för rubrik:o)

Happ, har inte hunnit skriva här nu på nåra dagar.
I Torsdags så hämtade jag Julia på förskolan, sen brummade vi hem till mig. Blev en vääääldigt enkel middag, sen när vi sitter och äter så säger Julia bara ut i det blå " Det var gudars gott alltså"(Med maten fulla munnen +  ett stor flin). Haha, ja det var ju bra att hon tyckte om det iaf.
Sedan for vi ner till Filur och mocka,fixa vatten och allt som hör till. Sen när Julia fixar maten i krubban säger hon "Han tycker om när maten ser ut som KoKos". Ja, vart får dom allt ifrån? Hon är ju för härlig :O)

När vi kom hem så var J och Robin prick klar med den sista tapetlängden, snyggt!

Igår så var Julia på Halloweendisco nere på UG (Oj va länge sen man var på disco där =D ) och hon var kädd ut som riktig häxa. Mamma kom då hit och vi tittade på Idol, kl 21,00 for hon och hämtade henne, sen kom dom tillbaka till mig och såg fortsatte vi att titta på Idol. När Marie hade sjungit så sa jag till Julia:

Jag - Men visst var Marie bra va?
Julia - Ne, Jag tycker att Carola är bäst! (Med bestämd röst)
Mamma - Men lite bra va hon väl?
Julia - Ne, tycker bara om Carola.

Som sagt så var det ju Idol igår och Evelina fick åka hem, j*vlarns säger jag bara.. tycker att Mattias skulle ha åkt. Med Sam är jag lite klyven. Jag älskar hans röst, tycker att den är gudomligt härlig men han gör som inget spec på scenen. Näe, är som sagt kluven när det gäller honom.
Jag skulle gärna vilja se massor med veckor på Idol, utan att nån åker hem :o)

Ojdå.. nu ropas det ifrån garaget.. ska bara lägga in nån häxbild först!












Måste rusa nu :O)

Hade!!!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0