Snöa

Det snöade lite idag, har hört att det ska snöa i morrn oxå men att det ska regna bort på Söndag! Tråk och onödigt tycker jag.

Happ, idag så var jag och luncha med töserna från Storuman Energi på Kita´s krog gott gott.
Det var ju jätte roligt att träffa Elinor, nu när hon är tjänstledig och pluggar i Skellefteå. Men det självklart så var det guld värt att träffa dom andra töserna oxå, tack ska ni ha! (Fast det är ju bara  M som läser min blogg =D haha)

Jajust, idag var det premiär för ugnen, gjorde pommes i den, mumsigt blev det. Älsklings R stekte fläskfilé, men dom blev så torra :/ men älskar honom för att han försöker ♥ :o)
Ikväll är det Idoltv4 kl 20,00, äntligen. Det blir spännande och se vem som åker ut, det blir säkert någon som jag tycker om... med min otur.

Åh, min älsklings ♥ S♥ har tjejkväll ikväll och jag hade velat fara, men jag mår verkligen inte bra så jag tror att jag passa. Men jag sa till henne att jag och hon måste ta en kväll och bara va med varandra och se en film och mysa!
Det måste vi göra! (fast jag undra om du läser detta, men har du ens internet nu?! =D )

Nu ska jag gå till brasan och värma mig!




"En dam är en kvinna vars närvaro medför att männen uppför sig som herrar" - Tyskt ordspråk


Dagens låt

Haley James Scott - Halo


Varmt och skönt
image132


Ne nu måste jag verkligen sluta, ska hjälpa R och måla på skotern ;o)


Hade!!!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0