Storumans Kommun!

Jag säger då bara det, vilket skämt!
Just nu är jag så arg så att jag knappt kan skriva!

Det är så här:

 Vi behöver ett bidrag från kommunen pga ett visst skäl som jag inte vill skriva här (Och vi behöver det verkligen!).
Dom j*vlarna kan inte hjälpa oss pga det kostar för mycket för kommunen, men visst släng pengar på annat onödigt skit . (jag i min dummaste fantasi trodde att dom ville behålla sina invånare?!!?!) Så vi beslöt oss för att överklaga till dem så att dom kunde tänka om sitt beslut, men ICKET!
Happ, vi skicka in en till överklagan till länstyrelsen (tro jag det heter) Sen i går så fick vi ett brev från dem där det stod att vi inte hade letat ordetligt  men i samma anda skrev hon att vi inte hade hittat ett boende anpassat till oss (som var ute till försäljning.)

Ja tyvärr så kan jag inte vara mer utförlig i min sak, vilket jag beklagar. Det kanske kommer mer sedan..... ska diskutera detta med Robin först.


Jag var bara tvungen att få skriva av mig lite av  min ilska så att dagen kanske blir lite lättare...

Ne, strax så släpps nattkopplingen. Kanske att jag skriver i kväll.

Hade!!!

/J

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du skrev en liten kommentar! :)

2007-10-03 @ 09:32:39
URL: http://tuesday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0