Hundbilder

Det är verkligen svårt att komma på nån rubrik...

Igår va vi hos Erika å hälsade på och såg film Blood Diamond med Leonardo DiCaprio faktiskt riktigt bra måste jag säga. Kom hem vid halv tolv, tolv tiden å va sååå trött...
Så i morse sov jag till 9 å Robin klev upp när klockan hade slagit 11,30 den sömntutan =)

Idag så har vi fixat å dolat på men ändå bara tagit det lungt... ne nu ska jag lägga in lite bilder till er sen ska jag fortsätta å gör det som göras ska =)


Åh, de se så oskönt ut när hon ligger sådär..
image77

Go nosen
image78


Japp, nu är hösten här..
image79


Nu ska jag kolla var min andra hälft är... ute å räll vet jag, men vart ?! =)

Hade!!

//J

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack själv! :D Åh va bra.. så kan man va nyttig. ;) haha, ja dom är alltid och räller med varandra oftast. ja vi ses nog ikväll med möglet. Haha.. :)
Puss på de!

2007-09-08 @ 17:20:52
URL: http://bumfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0