puh!

Idag så fick jag faktiskt sova ganska länge och det var välbehövt!

Annars så har Robin bökat nere i förrådet medans jag har butt jord i alla krukor (OH va jord de blev över hela köket :-D ) Sen så har jag bakat en Kärlekskaka. Alltid bra att ha om någon kommer och hälsar på.
Nu håller jag på att laga mat, det blir Dragonstekta kycklinghalvor sk bli spännande och se om det blir lika gott som det låter:-)

Igår så va vi som tvärest till Skarven och hälsa på, men först så va vi till Stenselestalle och kollade lite när Julia red. Hon är ju så duktig! :-)

Måste återgå till maten, men först några bilder:-)





1, Hemma hos oss. En höstigbild tycker jag.
2, En del av högen som ska bort :-)
3, Julia och Filur på G
4, Så fina dom är!
5, En riktig fining är han :-)
6, Modern och Filur.

Måste sluta nu!

Hade!!!

//J

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja han är söt den där filuren.. :)

2007-10-01 @ 18:19:19
URL: http://bumfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0