Sjunga i duschen...

Som sagt så var det ett tag sen jag va inne här och skrev. Har inte riktigt haft tid...
Hm, va har ja gjort i veckan?

Måndan - Träna
Tisdan - Va, ha den vari redan?!? Jises
Onsdan - Träna
Torsdan - Gjort pannkaka, ska städas å se på Idol.

Ja de va väl igetligen det.

Det stora samtalsämet i dag är ju faktiskt dessa "tokar" som söker till Idol. Åh visst är de flesta så oootroligt värdelös på att sjunga, ja man sitt i soffan å håll på skämma ögena ur se!! Men det är ju så att dom vill förverkliga sina drömmar (Medans vissa bergis har förlorat ett vad eller nåt?!) å det måste man ju få försöka göra.. Jag sjunger tryggt i dschen :-)
Vi får ju faktiskt inte glömma dessa som är helt underbara på att sjunga!!
Men då är det ju den dåren som sitter och tittar på detta pinsamma program, men jag är en stolt dåre :-)
Detta är något som jag å min kollega M sitter å pratar om ganska ofta. De och hundar :-)

I dag så kom Sandra förbi på lunchen å hälsade på, men sig på färden hade hon sin nyfunne vän! Trevligt va det, länge sen sist.

Ne nu har jag inte tid att sitta här längre! Nu ska jag gå ut å gräva opp pären å sockerätrerna! Yummy!!


Tindra
image81

Na rise i Norge vi havet :-)

image82

Hade!!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0