Strax cykling till jobbet..

bara ett litet inlägg först..

Jag hade tänkt skriva vilken ras jag kommer att skaffa mig, jag Beaucerontik, japp å jag känner mig glad med valet.
(Kanske inte så intresssant för andra att veta, men jag måste bara få skriva av mig, för jag är så glad!)

Jag har hittat en uppfödare som jag tycker att det känns kanon med, vilket är ju jätteviktigt. Grejen är så här, alla uppfödare på Beauceron (som jag har hittat) liggen sååå långt ner i Sverige, denna uppfödare som jag har varit i kontakt med bor i Hjortkvarn. MEN om jag ska vara ärlig så spelar det ingen roll för mig igentligen, bara jag får en bra hund så kan jag köra jorden runt! :-)

Scylla, som tiken heter ska mest troligt få små bobbisar till sommaren 08, så då hoppas jag att jag står på en lista så att jag kan bila ner och hämta mitt hjärta :-)

jag var bara tvungen att få skriva detta för att jag är så glad över detta och jag känner mig så trygg med mitt val att skaffa denna ras! KANONIS! :-)

Ne nu måste jag skunda mig till jobbet, har kurs idag!

En bild på Scylla! (
OBS, lånad bild av Eva)
image100

Hade!!

//J

Kommentarer
Postat av: Ulrika Åström, Hällnäs :D

Hehe! Tack för inlägget i gästboken! Har varit här å tjuvkikat lite förr. Alltid lika kul. Önskar bara att jag kunde va lite bättre på att uppdatera min sida oxå, men det blir lixom aldrig av *skratt* Gissa om vi var förvånade när vår förväntade Herman var en Sanny... fast Alice å hon lär väl ha kul när dom ska luggas å ha sig här framöver! Ha det gott å lycka till med hundplanerna. Minns precis hur spännande det var att vänta, å vänta å vänta... Hälsa med dig!

2007-09-26 @ 08:51:41
URL: http://www.brunutanpals.se
Postat av: Hera

Wow vilken stilig hund, det där ser ut som något jag kan tänka mig också!! Du måste berätta mer om egenskaperna...Kram kram

2007-09-26 @ 09:12:23
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: Madde

Oj vilken fin! :)Så Tuss och Gurra ska få en lekkompis.. ;)

2007-09-26 @ 12:27:14
URL: http://bumfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0