Tillbaka till Storuman

Då var vi hemma igen, kände verkligen inte för att fara hem igen.. ville ju vara kvar där uppe å bara vara :-)

Annars så har vi inte gjort så mycket i helgen faktiskt. Robin badade i en bäck, haha. Han skulle hjälpa mig över (som den gentleman han är :-D ) åsså höll jag på att falla i å den gren som han höll i gick av, så fötterna å en liten bit av rumpan blev blöt... haha va jag skrattade.
Det har verkligen blivit jättemycket höst uppe i Ajaure så jag passade på att fota en massa!

Igår så åt vi den maträtt som jag skrev i mitt förra inlägg. Och ÅHHHH så gott det är.

Ne, nu ska jag krypa ner under filten i soffan å dega mig en stund!





1, Höstlöv
2, Nå blad :-)
3, Lingon
4, Vägen till dammen uppe i Ajaure
5, Litet vattenfall
6, Ajaure
7, Ajaure igen
8, Stugan
9, Årets sista blomma?

De va lite höstbilder de! :-)

Hade så bra allihopa!!

//J

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilka fina bilder du ha tagit! :)

2007-09-23 @ 20:43:05
URL: http://bumfan.blogg.se
Postat av: Stannapanna

Fina bilder !

2007-09-24 @ 06:50:00
Postat av: Viktoria

Gud va fina bilder!!! :D // Viktoria

2007-10-16 @ 17:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0