Tjuv inlägg :-)

Nu tjuva jag lite tid ifrån jobbet för att skriva ett litet inlägg.:-)
 
Jag tror att jag håller på att bli galen, nu den senaste tiden så har jag blivit så vimsigt. Jag minns inget å jag gör konstiga saker, jag kan bara sitta å stirra i tomma intet, känns jätteunderligt!!
Jag tycker så synd om mamma. Jag vet att det är nåt som jag ska säga till henne, men jag minns aldrig vad jag ska säga till henne när jag väl prata med hon... Weird I think!!

Nu på lunch ska jag gå ner till Akkan och ta en kaffa med moria mi. E ska sova hos oss i natt för att hon ska vara hon nån kompis... så ikväll så ska jag bara ha en myskväll med Coca cola å nån lite karra :-)

I morgon blir det Skarven för min del medans Robin ska kanske fara ut  me Tobban å fisk, hoppas dom får massor med baddare som vi får frysa ner!!

Ne nu ringer det så nu måste jag sluta!!

Hade!!

//J


Kommentarer
Postat av: Madde

ha en bra helg! :) Vi kanske ses på söndag när jag kommer hem. Ska försöka fara tidigt från övik så jag slipper köra i mörkret. :/ Är jätteorolig över hur det ska gå att köra själv så långt men men.. :)
Hoppas dom får mycket fisk föresten! :)
Kram!

2007-09-14 @ 11:55:47
URL: http://bumfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0