49 är vi tillsammans

Ja idag så blev vi 49 år, om man räknar ihop våra åldrar :O)
Det finns ju både positivt och negativt att ja och R fyller på den 13/4 båda två.

+ Jag kan inte glömma bort när han fyller år
   Vi får presenter ihop

- Vi får inte våran egen dag

Ja det finns mer på både plus och minus, orkar bara inte rada upp allt :O)

Här kommer lite kort ifrån idag.

Tårta med banan

Tårta med jordgubbar

Kevin ville vara med på kort ;)

Go såsen till middag

Kött å potatisgratäng

Pkt från Julia å Kevin som de har gjort själva

En Atlas samt en rolig bok från mamsen, fler pkt kommer på Tisdag ;)

Ett måbra pkt från Madde

En grill från morbror J, IL och extra morfar NG

Två kuddar från Mormor som hon gjort själv

  
Samt att vi fick pengar och en "hammare" som man bankar köttet med så att det blir mört av svärföräldrarna, pengar från R farmor och farfar.
Så jag känner mig kanonnöjd med dagen, glad över alla paket! Tack alla!!

Nu ska jag lägga mig ner i soffan efter en hel dag med spring.

Hade!!!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0