Alltid lika svårt med rubrik!

Jag borde anmäla mina drömmar, vart gör man det?
Jag blir så arg när jag aldrig kan dröma något kul.

Är iaf på jobbet idag. Hade ingen feber i morse men jag tror att jag har fått det under dagen, såå otroligt typiskt.

Sista helgen i April så bilar jag och R ner till Hjortkvarn i våran Allroad och på vägen hem så är vi en till, Dakira är ju med då!!
Jag har kollat runt lite efter små halsband och sånt, men jag har kommit fram till att jag måste ju kolla på Hundkällar´n först. (Måste ju gynna de som har affärer här först.) www.nyahundkallaren.com 

Hörde minsann att min kollega M har fått skattepengabrevet idag.  Nu blir det ju nästan så att jag vill hem och se om jag får tillbaka nå kulor eller om jag måste bet in. Jag håller tummarna för det först nämda!

Ikväll är det Talang 2008 på TV4 så det måste jag titta på och kanske skämmas lite också. Kanske skulle man ha varit med? Jag har säkert en dold talang, eller?

Ne nu måste jag försöka klara mig igen denna dag med hostingar och snörvlingar stup i ett.

Tror att vi ska kolla vad morbror--> http://duvdahl.se/ och hans sambo ska hitta på i helgen, kanske har de tid att titta på en film med oss eller nåt :O)

Måste även titta med http://bumfan.blogg.se/ va de ska göra. Men mannen i det huset ska säkert tävla eller nåt. :)

Hade!!!

//J


Kommentarer
Postat av: Madde

Klok som en bok som gynnar lokala affärer!:) ja du ihelgen är man ensam i storuman. Tobias och Jörgen for nyss till överkalix. Jag ska jobba imorn. Haha, ja jag får nog dregla på din fina bil. :) men snart får ni dregla på den babyblå cupen..;)

2008-04-04 @ 17:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0