Fox terrier

Svärmor har en Fox terriertik på prov nu en vecka för ev köp. Hon är 7 månader, heter Matilda (tror nästan att jag måste kalla henne Tilda eller nåt ;o) ) och är fruktansvärt söt, söt som socker. Som jag har tjatat på svärmor att de ska köpa en hund, jag har erbjudit mig att vara hundvakt om de ska bort. Ha jag liks en hund så kan jag ha en till, jag är aldrig omöjlig när det gäller hundar :O)
Ska lägga in någon bild på henne när vi träffs nästa gång.

Annars så har min svåger 30 år fest nu ikväll, tråkigt att man ska ha varit så sjuk att man inte orkar vara med. Om jag inte hade varit sjuk så hade vi med partat med tokarna :O)

Igår kom skattebrevet hem i brevlådan och vi ska få tillbaka på skatten, inte lika mycket som förra året med iaf, men det dröjer ju alltid innan dom kommer på kontot dock.

Nu så är det Hannibal Lecter på Tv 3, hatar dock både filmen och snubben, han ger mig rysningar ända från tårna.

Blir nog en tidig kväll för R ska kanske snöröj i morgon så då ska jag pyssla på här hemma, hänga lite gardiner och sånt tråk ;o)


Hade!!!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0