Lyxfällan

Ikväll är det äntligen Lyxfällan, det är så otroligt knäppt att folk inte fattar vad dom gör med pengarna. Och att de lever som kungar fast att de i verkligheten inte kan leva så. "Men vi tar den på avbetalning" Åh så korkat.
Jaja man lär så länge man lever!

Annar så var jag på en promenix igår, gick förbri moder för att få med henne ut på en runda men hon hade ont i ryggen så det gick inte.
Stackars Julia har så ont på sina händer när det spricker och blir torrt, plus att det gör så ont när det ska smörjas varje kväll. Lillstinta våran!! Vecka 18 så ska hon iaf få fara ner till Umeå och då ska doktorn kolla på henne, hoppas att dom kommer fram med nån lösning.

Jag får mer och mer abstinens efter Dakira, jag tror att jag spricker snart. Jag är med Tindra och Donna tills jag får hem henne :)

På Onsdag (23/4) så åker vi till Mosjön och kommer hem på Torsdagen (24/4) så vi får se om jag kommer hem med nå norsk gomjölka ;o)

Ne nu ska jag kolla nån kennel med Smålandstövare åt en kollega.

Hade!!!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0