Mer sjuk!

Jag vet inte hur länge min kropp orkar ha detta elände i sig!

Det började innan påsk med urinvägsinfekt (nice? nä!). Tisdagen efter påsk så fick jag magsjuka + urinväginf. Blev någolunda bra till på fredagen och åkte då upp till stugan. I söndags så kände jag att jag hade lite ont bröstet och va lite frusen. På vägen hem så frstog jag att jag hade feber, och jag blev bara värre och värre med hosteriet osv.

Måndag så hade jag skyhög feber (jag har vanligtvis ca 36,5C), ingen röst och ville inte pinka. Ringde sjukan och bokade tid, modern körde upp mig dit. Hade tid kl 11,00 men fick komma in kl 12,00 (!!!??!??!) helt otroligt. I allafall så fick jag recept för urinvägsinf. och att jag skulle vila. Har haft feber nu varje dag sen i söndags och varje gång jag hostar så skär det så fruktansvärt ont i högra lungan. Det är nästan så att jag börja gråta varje gång jag känner att nu måste jag hosta. Om febern är borta och om jag har orken att ta mig till jobbet så far jag nog dit. Men jag tänker då inte gå dit om jag känner mig som jag gör nu. Huvva.
Så mitt liv ser inte särskilt snällt ut just nu eller jo, det gör det ju. Jag får ju hämta Dakira nu i April, hon blir nog min ljusstråle!!

Ne gott folk. Jag måste lägga mig ner och vila, för just nu så snurrar hela rummet.

Hade!!!

//J

Kommentarer
Postat av: Madde

Meen vilket jäkla sjukdomshelvete ni har då råkat ut för nu! Himla trist!:( Jaaa, snart kommer lilla puppisen som vi kan skrämma Gurra med.. ;)

2008-04-02 @ 17:48:58
Postat av: Marita

Hejsan gummsan

Du skall INTE ens tänka på att komma hit förren du är helt okey, det är viktigare att du blir bra än att du kom hit. Nä VILA nu ordentligt och krya på dig.

2008-04-03 @ 07:56:05
Postat av: Hera

Krya på dig!!!!

2008-04-03 @ 22:36:16
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: Hera

Krya på dig gumman!!!

2008-04-03 @ 22:36:41
URL: http://hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0