Mörkare

Följde med modern till Juktån idag och hämtade en hutch (eller hur de stavas). Sen så blev det hårfärgning på mig och mörkare blev jag minsann, skönt med lite omväxling.

Annars så har jag bakat marängtårta idag och jag delade den faktiskt rätt denna gång!! ;) Så en del blev med banan och en del blev med jordgubbar, det går oftast hem hos alla. Ska försöka ta kort på min fina tårta i morgon. Vi har även sprungit runt och städat lite, skura golv osv så nu luktar det nytt och frächt här hemma.

Satt och kollade runt här på nätet och kom fram till en sida där det finns massor med hundar som söker nya hem.
Jag hittade bla denna stackare , hur kan man vara så ond att man gör något sådant?!..Huvva, jag får ont i magen när jag tänker på vad elaka människor gör mot oskyldiga djur. Nä, de är inte ens värda att tänka på, USCH!

Ne nu ska jag försöka tänka på annat... jo jag ska försöka snuva till mig en beställning från Ellos har jag bestämt. Har ju 150:- rabatt om jag beställer för 400:- så det kanske är värt?!

Ne nu ska jag kolla vad grabbarna grus morbror J och R gör, mest troligt så pillar de nog varandra i naveln ;o)

Hade!!!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0