Sablans teleförsjäljare

Igår så ringde det en kvinna på mobilen och ville sälja nå livförsäkringar (som jag förstod det som). Och som vanligt så tar dom ca 3 min innan dom har pratat klart om deras förslag.

Hon försökte först snällt att hon skulle skicka hem nåt förslag och att jag enkelt kunde avboka detta om jag ringde ellos (que?!?!) kundtjänst. (ja det är säkert inte lätt att komma sig fram i den kundtjänsten)
Snällt så säger jag att nej jag är inte intresserad. Hon försökte säker 4 ggr på att det var så jätte lätt att avboka och att de va så billiga, men att hon ändå förstod att vi redan hade försäkringar... När jag blev nog less så ljög jag ihop att jag inte hade möjlighet att läsa detta även om hon skickade hem detta pga vi har sådana tragiska händelser i våran familj just nu (vilket inte är sant). Men tro ni inte på f*n att hon inte ger sig. Nej hon tjatar ändå, knäppkärring!
Jag sa till slut att jag vill verkligen int, och då blev hon sur :O)

Annars så va ja tvärest till modern igår och skulle ge henne lite potatisbakelser, och allt slutade med att jag klippte av henne håret. Jag som aldrig har klippt nån (förrutom R, men han räknas inte :D )men det gick faktiskt bra hon förklarade bara hur jag skulle göra och tjopp så var det gjort. Hon fick tvär klippa mina toppar också och idag så har jag köpt hårfärg så nu blir jag mörkhårig, så spännande!!

Nu är det ju inte så länge kvar innan vi hämtar Dakira och ÅHHH vad jag längtar, ska bli så spännande SÅ!!
En kollega hämtar en Goldenvalp i morgon så det är ju spännande det med. Jag sa åt honom att han skulle ta massor med kort på valpen så man får se hur han ser ut.

Ikväll så har vi varit med paret ToM vi har käkat lite mögelost (jag äter dock det som inte är mögligt, yäck!) och tittat på sing a long. Vi har även tittat på gamla kort på när T va liten, de är ganska kul faktiskt. Måste nog ner till svärföräldrarna och kolla om jag hittar gamla kort på R.

Har tittat runt lite på hus här i Sverige och nere i Sandviken har dom väldigt tjusiga hus måste jag säga..kanske man ska ta och flytta ner dit?! :o) Stormoster kanske skulle bli glad..haha

Näpp, nu ska jag gå ner till R och kolla hur det går att skruva i 250:in, han vill ju så gärna att det ska funka så han har nåt att köra ovårdat med:O) Ska kolla om jag är se ta nåt kort på den gamla skotern!

Hade!!!

//J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0