Snö

Jo ni nu snöar det minsann ännu mer. Om svärfar har otur så måste han hem från stugan och snöröja lite.

Vi har då tvättat bilen nu så den är fläckfri :O)

Om ni vill ge min moster något förslag om någon hundras så kan ni göra det hos henne. Jag lider mer av det sydromet att jag vill ha så många raser, många fachinerar mig (eller hur det stavas) :O) Men två st ligger mig varmast om hjärtat!

I morgon är det ju Körslaget på TV4 men bla Linda Bengtzing, Agnes mfl.  Och jag bara fullkomligt älskar Linda, vilken härlig människa. Nästa alla jag känner tycker att hon är för på. Men icket jag, ne när hon sjunger, dansar kan man inte bli annat än glad. Jag träffade henne en tväris här en sommar i Storuman, tvärpratade med henne och mosters M fick till och med dansa med henne och det kan han nog säkerligen leva länge på.
Men hur som haver så om jag skulle välja vilken kändis jag ville vara så skulle jag utan att tveka välja henne. Jajjemensan! Sen är hon ju otroligt snygg också.

Ska väl ta den rena bilen och rulla ner till modern en sväng snart. (Känns lite konstigt att hon bor så nära nu :O) )

Dagens låt: Jason Mraz - I´m Yours

Dakira i egen hög valp.


Jag lånade bilden av Eva


Hade!!!

//J

Kommentarer
Postat av: Hera

Skojar du, han är salig...och mallig än!!!!

2008-04-04 @ 20:45:08
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: Sandra

Nu du. Ha faktiskt skaffa en blogg ja me! Få se om man glöm bort att man ha en lr hur det går:) Kram på dej vännen. Tack för påskhälsningen förresten! Tro ja glömde svara...få väl se när du få ditt påskägg:)

2008-04-04 @ 21:07:18
URL: http://kronbergskan.blogg.se
Postat av: Madde

Men guuuud så söt. :) Jag är nog kär..

2008-04-05 @ 15:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0