Trött med glad

Har sovit så dåligt de senaste 4 nätterna och är helt trött och slut på efter två lååånga resor, men med mig hem hade jag ju Dakira och det är ju värt mycket!

Det var så roligt att åka ner till Hjortkvarn och stanna där över natten istället för att rusan ner och sedan rusa upp igen.

I alla fall så sov Dakira i princip hela vägen upp, hon mådde inte illa heller så det är jätte skönt. Jag var iaf mindre road att hon skulle sova hela dagen för att jag vet att ju mer sömn på dagen = mindre sömn på natten. Men det gick faktiskt över förväntan måste jag säga. Vaknade vid 4,5 tiden i morse av att hon hickade så vi gick ut och kissade för att sedan somna om. Sen tyckte hon att hon hade sovit klart så jag (fast detta inte är något jag gör) så tog jag upp henne i sängen för att hon skulle sova en stund till...en lite stund iaf för jag var ju såå trött :)

Upp gick vi strax innan 8 snåret för att hon skulle få äta lite mat och slurp sa det så var det borta :)
Var tvärt inne på jobbet för att skriva ut ett mail (men det gick banne mig inte, får prova nästa vecka) så där fick hon träffa lite folk.
Tog med mig henne till modern så att de skulle få träffa henne plus att hon skulle få träffa Tindra.  Med mamma gick det bra, med Tindra gick det mindra bra :o/ Dakira började bita mot henne och morra, men vi gick en promenad med dem tillsammans och efter det så gickd et mycke bättre. Men de kommer att vara oskiljaktiga snart :O)

Sedan har vi varit på Nya hundkällaren  och köpt lite leksaker, en klicker och matskålar.  Så vi har hunnit lite saker idag, hoppas nu att hon är trött ikväll för i morgon blir det en stor dag :o)

Nånå, nu till lite bilder!!

Utan navigatorn hade inte bilen rullat till rätt ställe!

Dakira med en pipleksak på magen

Blir sömnig av att åka bil så långt :)

Nya vardagsrumsplatsen

Sussar!

Så SÖT min plutta är!

Grannhunden skäller! :)


Nu vilar lillpluttan underskrivbordet, på min fot :)

Hade!!!

//J

Kommentarer
Postat av: Hera

Stort GRATTIS!!!

Kramar

...blev jag "gammel" moster Hera nu?

2008-04-28 @ 16:39:10
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: Marita

vovve i sängen!!!!, men Jenny, hmhmhmhm , men
ja de é allt gött ändå

2008-04-28 @ 16:43:27
Postat av: Hera

Oo så söt hon är :) Lycka till :)
// Viktoria

2008-04-28 @ 16:45:56
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: Madde

Meeen vilken sötnos!:) Vi måste få komma nån kväll och hälsa på lilltjejen.. :)

2008-04-28 @ 17:25:21
Postat av: pr

tja va säger man om dina utlägg

2008-04-28 @ 23:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0