Blåsor

Jag och Dakira tog oss en långpromenad igår och det var skönt, dock med sönderbitna gåskor och med regnet i ansiktet.Jag fick en fin liten blåsa på hälen som jag svär lagomt mycket åt att det ska försvinna =)
Klon är fin nu men jag vågar inte va där och pilla och klippa för mycket men jag ser att det läker på bra. 

Om det är nåt jag har STORA bekymmer med när det gäller henne så är det hennes klor (poå framtassarna). Jag klipper dem en till två gånger i veckan och det har jag gjort sedan jag hämtade hem henne. Men de växer som om nån har gett dem växtnäring eller nåt och jag klipper inte lite heller och jag vill verkligen inte att pulpan ska växa mer.... jaja 

Lilla Molly va och hälsade på oss igår medans matte Madde va och tjusa till håret lite :o)
Madde ska bort till storstan Stockholm nu några dagar och jag ska ha Molly tills i morgonkväll och Dakira ska få va hos mormor :o) Det är bra för då kan jag träna Molly lite...ostört :o)


Helgen kommer jag och Dakira tillbringa i Umeå tillsammans med gamla klasskompisar åt mig, det ska bli kalaskul. Vi åker på Fredag :o)

Nepp, nu är lunchen slut så nu är det back to work som gäller...

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Hera

Nu tror jag mormor är hundsugen...hon lånade ju en annan hund i helgen!

:-)

Om du nu menar din mormor...

2008-08-27 @ 18:47:50
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja du känner mej alltför väl!:) Nu måste ja sluta vela!!! Tack för sällskapet ikväll. Kraaaam

2008-08-27 @ 22:29:56
URL: http://kronbergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0