Torsdag

Jag har verkligen ingen rubrik idag =)

Igår var jag iaf ute och cyklade i ca 50 min i regnet, det var skönt men blött...jätteblött!
När jag var hemma så kom Sandra och hälsade på och vi pratade om allt möjligt skit (Tack för pratstunden!! =) ) och just när hon skulle åka till jobbet så kom Tobban med Molly.
När jag satt där och tittade på när Molly hade tokrejs så börja jag tänka på Dakira när hon var 12 veckor och det känns som en evighet sen. =)  Men det är fruktansvärt skönt att hon inte är så liten längre...jag vill ju att hon ska bli stor snart =)

Natten har gått bra men det tog ett tag för henne att hitta sig en plats att ligga på som va skön. Nu på morgonen har hon varit väldigt lugn vilket det inte skulle va om Dakira också va här =D

Näe ska nu fixa till mig innan jag måste fara till jobbet..

Lilla Molly


Är hon inte vackrast i världen så säg!




Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vacker!! Nu ä Molly på jobbet o tokar sej. Söt som socker:)

2008-08-28 @ 22:45:34
URL: http://kronbergskan.blogg.se/
Postat av: Marita

ta det nu lungt i helgen & gör ingenting jag .......

2008-08-29 @ 15:43:01
URL: http://elens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0