God Jul!

Sitter hos modern i soffan, tittar på TV:n å tänkte lägga in ett god jul inlägg:)

Jobbade i dag till kl 16.00 och efter det var det fullt ös. Kört julklappar hit och dit. Jag har redan tittat under granen och jag ser minsann massor med klappar som står mitt namn på, så summan av kardemumman så har jag varit snäll i år :D
Igår så blev min fina gran klädd, och nöjd blev jag. Dakira, hon smakade lite på den när jag släpade upp den från garaget men sedan så lät hon den vara. Hon var ganska impad av den, ögonen var stora som tefat :)


Så nu vill jag önska alla mina läsa en riktig GOD JUL och hoppas att ni får god mat, trevligt sällskap och fina klappar!

Vi hörs sedan när det värsta julöset är klart och stormen har lagt sig.

Hade!!!

/J och Dakira

Ho Ho Ho Merry Christmas to you all!

Kommentarer
Postat av: Marita

GOD JUL FRÅN OSS ALLA !!!!//KRAM....

2008-12-24 @ 09:27:04
URL: http://elens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0