I did it again!

Yepp! Igår var det ju skyltsöndan och det var riktigt mysigt. Jag, modern, madde, Dakira, Tindra och Molly gick in till samhälle. Jag och modern hade med oss sparkarna och Dakira börjar tycka att det är ganska kul med sparken för då vet hon att hon får trava istället för att bara gå hela tiden... MEN så skulle vi gå hem åsså halka (det var jättehalkigt just på den fläcken) jag och flög omkull IGEN!!! Jag landa på samma sida som förra gången men denna gång så fick jag ena medan på låret så nu har jag ett lååååång  fint blåmärke. Damn, det gör så ont! 
Snart är jag och sparken ovänner för resten av livet, eller ja iaf resten av vintern.


När jag slutar så ska jag och modern upp till Gunnarberg till hundkällarn å köpa hundmat + att jag ska köpa en dragsele till Dakira. Kanske det blir en aktivitetsboll också, får de vad börsen säger :)


Nu måste jag jobba klockan är 13,00...


Hade!!!

//J och Dakira


Kommentarer
Postat av: Marita

Ja du Jenny....Spöa upp han...Sparken alltså....

2008-12-01 @ 19:26:59
URL: http://elens.blogg.se/
Postat av: Hera

Men...ta´t lungt, ta en toy ;)

2008-12-01 @ 20:26:11
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja du såg lite rolig ut, men det va nog inte så roligt skönt det dära. Du får skaffa broddar och binda fast en kudde på rumpan. :)

2008-12-01 @ 21:16:13
Postat av: Madde igen

Ja det är nog int heller så dumt. :)

Ja den klär min lilla gris. :)

2008-12-02 @ 16:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0