Ikväll då smäller det

Snart så kommer det tre stycken goda vänner hit till jag å Dakira. Nämligen Sandra, Stina å Samuel skitkul ska vi ha ikväll :) Har inte träffat stina å Samuel på kanske 3 år, om inte mer. De har flyttat till Stinas "land" (haha) Mora, så de är efterlängtade!

Kommer att lämna Dakira till modern sedan så hon slipper höra vårt prat å musiksmak ;)

Jag va nog snäll i år för jag fick massor med klappar, inga skidor dock men det ska jag köpa själv, för nån slant fick jag!

Jaja jag tänkte bara lägga in nån bild på Dakira så ni får se att hon lever och mår.

Tagit för 5 min sedan. Hon ligger å slappar i sin älsklingsbur :)


Jul-Dakira. Fick minsann locka med godis för att hon skulle titta upp. Hon lät den sitta kvar på huvet dock :)



Ne nu ska jag fortsätta greja här hemma innan dom kommer!

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Marita

En sånn snygg omte har jag på min blogg mé....

2008-12-29 @ 19:34:01
URL: http://elens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tomte menar jag

2008-12-29 @ 19:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0