Aotch

Jag ar alldeles brand och om idag. Far se om jag kanske ligger inne i morgon, de gor jag hellre an att jag ska ut i solen igen och branna mig igen. Vi ska ju vara har ett tag sa att jag kommer att ha massor med tid att gora utflykter...
Har spanat in massor med saker som vi ska hitta pa =)

Ohhh, igar kvall nar vi satt och at sa var det en liten kattunge som var och mjaoa jatte mycke... assa ser jag att det lilla stackaren nog har brytit benet! Oh vad man far ma daligt sa, den sota lilla stackaren...

Jag har ju berattat har i bloggen att jag vantade pa en luden van, men tyvarr sa var inte lyckan med mig denna gang. Den lilla tiken som jag skulle kopa overlevde inte sa jag ar hundlos igen. Det var verkligen synd, men tyvarr ar det ju sa ibland...
Jag ska kolla hur jag ska gora nar jag kommer hem igen... men just hu ska jag forsoka ha lite semester.


Jag har det iallafall jatte kanon har nere sa hit kommer jag fler ggr kan jag lova!!
Kul att se att sa manga laser, ni far garna skriva en kommentar eller tva.. det ar alltid lika roligt =)


Hade kanon dar hemma i Sverge!

//J

Kommentarer
Postat av: emma

snygg blogg

2008-02-06 @ 08:01:33
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Postat av: Magdalena

kul att du skriver lite hur ni har det där borta.
hälsa alla från oss :-D

2008-02-06 @ 09:00:25
Postat av: Madde

Gud va tråkigt med hunden..och katten. :( Men det löser sig nog.
Glöm inte solskyddet!:)
Ha det bra!

2008-02-06 @ 13:08:02
URL: http://bumfan.blogg.se
Postat av: Sandra L

NÄE, vad tråkigt med din lilla valp... = (

Sköt om dig, å glöm inte att ta på dig långärmat å långbyxor när du går ut!
= )

2008-02-06 @ 14:56:48
Postat av: Rebecca

Va roligt att ni trivs, hoppas ni får fint väder och massor av roliga äventyr, planerade och ickeplanerade, brukar ju kunna bli så ibland :)

2008-02-07 @ 10:42:22
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: Grappen i graven bredave

Vad vare ja sa...Ni kommer att bränna er... att ni inte kan lyssna...:) Amatörer...

Trist med hunden... Var det Robin som bröt benet på katten?

2008-02-07 @ 13:16:13
Postat av: jenny

Re Emma: Tack sa mycket! =)

Re Magdalena:ja det ar underbart! Japp, jag ska halsa till r, kryckroger och Ewa =)

Re Madde: ja det var riktigt synd med hunden, katten kan jag inte ens tanka pa.. men det loser sig nog. Ja nu har jag kopt starkare grejjer som jag ska kleta pa oss. =)

Re Sandra L: Va roligt att du tittade in! Ja det var riktigt otur med vovvsingen, men det loser sig nog. Jo, jag tankte att jag far ta pa mig langarmetroja o byxen sa jag ser ut som folk nar jag kommer hem igen =D

Re Rebecca: ja massor med aventyr star pa listan, kommer nog att handa lite mer grejjor utanfor listan me =)

Re: Grappen i graven bredave: Jo, de gjorde vi..och skont var det med =D Nae, men jag var duktiog att smorja in mig.. det var bara det att jag hade for lite power i flaskan =)

jo som sagt sa var det trist med hunden. Japp jag tror de var R som brot benet pa den stackaren...

2008-02-08 @ 11:02:11
URL: http://amrenofrediksson.blogg.se
Postat av: Ingalill

NEEEJ!!!
Vilken osis att valpen dog!!!
Va alla andra tikar redan tingade, eller?!
Jag som längtat sååå efter att få snusa och pussa på den =(
Nåväl, huvudsaken att ni har det bra där ni är nu, njut för oss oxå!
Hälsa dom andra!
ps. skotern har skurit, det va visst något fabrikationsfel på kolven så min son är lite deppad ds.

2008-02-11 @ 21:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0