Hej alla!

hej alla dar hemma!

I dag ar den andra dagen har i Thailand for oss och jag alskar det!!

Flygresan var jobbig. Skrikande barn och labbiga gubbar *ler* men jag forsokte sova sa mycket jag kunde.

Vi kom fram till hotellet vid ca 12 tiden sa vi tog en tuck tck och for en svang nar vi hade insallerat oss lite. Idag sa har vi varit ute till Kho Poda vilket var underbart. Och nar vi kom tillbaka till faastlandet sa var det kokande hett, for pa Poda on var det flaktande vilket det inte var pa fastlandet. Har smorjt in mig sa mycket jag bara kan (sag dock att det var for lite "power" i den sa vi ar roda som rakor. Men nu har jag kopt starkare grejjer sak ni veta, haha!

Har nyss varit ute och gott sa mycket det gar med Svarfars armade ben *L* och atit pa en jatte god ute servering.
Dom har annorlunda mat har och det tar nog ett tag innan jag vanjer mig *L*

Hur mycket jag an alskar detta stalle sa mar jag anda lite daligt. Det springer hundar lite har och var och nu ikvall nar vi satt och at sa var det en liten kattunge som titta sa sott pa mig, den fick en lite kottbit, ajjabajja men anda....

Ne nu sitter Svarmor och svarfar och vantar pa att vi ska bli fardiga, jag kommer hit fler ggr sa att ni far veta vad som hander i mitt underbara liv just nu. *L* (jag far inte till sa att jag kan gora en glad gubbe sa jag skriver ett L istallet *L*

P.S jag kommer nog aldrig hem igen tror jag, detta ar heeeelt otroligt underbart!!D.S

Hade!!!

En rod J



Kommentarer
Postat av: Madde

Låter som ni har det underbart!:)
Ja det där med djuren kan jag faktiskt tänka mig är hemskt.. :/
Men annars äre nog underbart:)
// en grön Madde.. :)

2008-02-04 @ 17:28:15
Postat av: Lovisa

Åhh vad härligt med värme!! (Här var det -23 imorse)

2008-02-04 @ 18:36:52
Postat av: Barbro Amren

Jenny vet du, att Scylla har fått 9 stycken små godingar den 3/2. kram på dig och de andra jag tänk på er varje dag, ha de så jätte mysigt och skönt kram från moradi

2008-02-04 @ 19:54:52
Postat av: Sandra L

Idag har vi ätit semlor till frukostfikat....MMMMMmums!!!
Jaa, det är väl ungefär det enda som kan få dig LITE avis på alla vi som är kvar i kalla Sverige?!
(- 3, så väldigt mycket varmare idag än igår dock)

Ha det bäst!!!

2008-02-05 @ 10:56:15
Postat av: Hera

Åhhh, vad härligt ni har det! Är så glad för er skull. Men du...du måste lova att du kommer hem igen! Hälsa!!!!

2008-02-05 @ 11:25:44
URL: http://www.hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0