Moppekorning

Hello!

Tiden gar fort nar man har roligt!!

I mandas sa var ja och R ute och korde moppe..ja jises det ar underligt med "fel" trafik. Men den gick faktiskt ganska sa bra anda. Nar vi skulle ta in pa en vag sa korde R in pa fel sida!! AHHH ja men vi lever ju an sa det gick ju bra. Men jag skrek som en gris.... FEL SIDA!! Thailandarna som korde om oss bara log =)

Annars sa har det varit varmt och skont som vanligt.

Idag sa var vi pa en speed boat tur igen. Vi for till Hong Island och det va fint dar axa. Vi snorklade och matade fiskarna med ris och brod och de at som de aldrig sett mat forr. R han motionerade de samtidigt =)

Nu snart sa kommer vi hem igen och jag langtar tills jag far krama om alla igen. Julia, Kevin, mamma Tindra mfl =) Men jag langtar faktiskt inte hem annu, skulle ng kunna vara har lite langre.

Ne nu ska vi fortsatta och kolla runt lite pa affarer och se om vi hittar nat fynd att kopa=)

ha de bra dar i vart avlanga land!!


Hade!!!

//J och R

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Det är tomt här på kvarteret så jag tycker ni får komma hem snart. :) tare lugnt med mopparna.. ;) Kram!

2008-02-27 @ 17:26:44
Postat av: Marita

Ja nu är det dax ni kommer hem, det finns mycket att göra, snön bara VRÄKER ner Kram

2008-02-28 @ 07:34:42
Postat av: Hera

Hi hi...måste få träffa er när jag kommer upp, ni lär ju vara bruna som pepparkakor och bubblande fyllda av massa positiva upplevelse...det vill man ju inte missa!
/Moster

2008-02-28 @ 08:45:12
URL: http://www.hera.blogg.se
Postat av: Marita

ÄÄÄÄÄNtligen snart är du HEMMA !!!!!!!

2008-02-29 @ 13:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0