Prah Nang

Igar var vi och at pa en jattemysig resturang, at varrullar... men absolut inte lika goda som Phims ar, vilket var lite synd. Sen bar det ivag pa en liten shopping tur dar jag kopte tva armband, tva saker som man har pa huvudet och tre Billabong trojjor NICE =) Jag lar mig annu.. R ar som en riktig  jakel pa att pruta =D 


Upp kl 07.40 och ata go frukost. Sen tog vi en tuk-tuk mer in at centrum. Darifran tog vi en langbat till on Pra Nang. dar har vi badat och snorklat och atit gott (bla varrullar som var godare idag an igar). Tror att min andra halft har brannt sig annu mer (?! hur det nu ar mojligt..)
Nar kl narmade sig 15.00 bestamde vi oss for att ta baten hem till fastlandet igen.

Efter det sa tog vi en tuk-tuk  hem och duschade bort saltvattnet. sa nu ar man frach och luktar gott igen =)

Det kanns riktigt underlikt att hemma i Sverige sa ar det sno, medans har ar det sommar som in i tusiken. 
I just love it!
 
ne nu ska jag sluta, skulle bara uppdat. er lite mer om vad som har hant!

Ha de gott!!

//J

Kommentarer
Postat av: Hera

:-D

2008-02-08 @ 18:10:02
URL: http://www.hera.blogg.se
Postat av: robinski

Låter jäkligt gött du. När ni kommer hem får du jaså mig att stajla bloggen.

2008-02-11 @ 11:34:34
Postat av: Marita

Hejsan gummsan och gubbsen och alla andra

Här är allt ok efter några dagars hemmavaro med lilleman som har haft hög feber och ont i halsen...Hoppas ni har det jä.....vligt gött och skönt och jag är inte avundsjuk nähä.....igår fick Ozzy dra en lpngsväng ner till Stensele och gissa om han var trött och go den 20:de börjar vi agillity nä nu måste jag väl jobba stackars Anton skall lära sig registrera så jag måste lära han många kramizar och passa er för krypen

2008-02-11 @ 11:39:35
Postat av: Marita

Långsväng skall det vara

2008-02-11 @ 11:40:51
Postat av: Marita

Hej svejs igen

Ville bara uppdatera att här är det full storm med inslag av snö - 3 grader !! Ha dé gött !! Kram kram från oss alla

2008-02-13 @ 08:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0