Speed boat

Har om dagen var i och akte speedboat  sa ont i stjarten har jag nu =) Vi var pa en strand som hette Monkey beach och dar (som ni sakert alla forstar) var det fullt med apor. Det var nagra st som sprang i full kareta mot en stackars flicka som skrek utover sig. jag hade da tur iaf. Sen efter det sa for vi och dar vi nat korallrev och fick se massor med fina fiskar.
med denna tur var vi aven pa maya bay (dar filmen The Beach blev inspelad) och dar var det super fint!!!

Vi har aven tagit nagon slappar dag pa hotellet och badat i poolen och najsat pa =) Det ar skont att slippa saltvattnet for en dag! Det ar sa underligt... mitt har blir sa jatte krulligt av saltvattnet och det gar banne mig inte att platta till det forran jag har duchat i "vanligt" vatten.

Annars sa ar allt underbart i varmen. Dromde en natt att jag for hem igen efter en vecka for att gora nagot och det kandes sa konstigt for jag kande mig inte riktigt klar har annu... assa vaknade jag med ett lattat andetag over att det ar ju iaf en stund kvar =)

i morse kl 8 vaknde jag och skulle pa toa.... och AHHHHHHHHHH det lag en kackelacka (eller hur de stavas) pa rygg. Huvva, jag var tvungen att ta kort. Efter en stund kom svarmor och svarfar in pa rummet och jag visade dom det dar ackliga djuret och svarfar han petade pa den med kryckan. Och gissa, jo den rorde sig BLAA! men vi slog ut den ur rummet. jag tror att det haller pa att sjalv do eller nat... jaja inte vill jag ha den pa rummet iaf.

ja nae nu ar kl 09.24 pa morron och vi ska fara ut till Tup On nu... =) Medans ni sover som ett barn hemma i Sverige =)

Puss och kram pa er!! Saknar er!!


Hade!!!

/ J


Kommentarer
Postat av: Marita

Kram på dig oxå vi saknar dig JÄTTE MYCKET . Ha dé gött nu på alla hjärtans dag Mikael har varit här på jobbet med en present idag oooooooooooooooo.

2008-02-14 @ 11:59:34
Postat av: Marita

O en sak till. Gammgubben gjorde 2 mål igår bortamatch mot Vilhelmina så idag är han kaxig...Kram

2008-02-14 @ 12:23:31
Postat av: Madde

Låter som ni ha det kanon!:D Ha en bra alla hjärtans dag nu där borta!:) Vi saknar er här hemma på gatan.. :)
KRAM!

2008-02-14 @ 12:31:12
Postat av: Eva

Åhh, vad härligt det låter...VÄRME...
Jenny, jag har mailat dig om du inte har sett det redan:)
Ha det riktigt bra!

2008-02-14 @ 15:18:47
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Marita

Idag fick vi kort från dig på jobbaet åååå vad härligt det ser ut. Men du kan ju glömma det där med att aldrig komma hem.... Du har redan vart borta förlänge tycker jag !! KRAM

2008-02-18 @ 12:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0